10 January 2012

Bila Bola Berbicara : Selamat Kembali Abang Long Henry!

Assalamualaikum w.b.t. dan Salam 1 Malaysia.


Awal pagi tadi, kawan melayan tengok match Arsenal vs Leeds dalam saingan FA Cup. Yang kawan amat nanti-nantikan adalah kemunculan semula Abang Long Thierry Henry dalam Arsenal. Walaupun abang long Henry diturunkan sebagai subtitute,namu jelas semangat beliau terhadap pasukan yang amat berjasa padanya tidak pernah luntur. Kat bawah ni kawan pamerkan aksi prolifik abang long Henry ketika menentang Leeds United malam tadi.


Wow! Tengok lah itu,bagaimana dia meloloskan diri dan seterusnya menjaringkan gol untuk Arsenal. Walaupun abang long Henry mencecah usia 34 tahun dan kadang-kadang terlihat juga beliau pancit (dah minit-minit terakhir,lebih banyak berjalan dari berlari),namun kejituan finishing beliau amat menakjubkan. 

Kalau boleh, Arsene Wenger, ambil lah kembali abang long Henry kembali dalam skuad Arsenal. Semua merindui Henry. Dan pemain-pemain muda Arsenal tampak bersemangat bila melihat abang long dan lagenda mereka kembali. Pastinya morale mereka akan melonjak-lonjak dan dapat menyaingi dalam perebutan piala. Malah tidak mustahil mencabar kejuaraan EPL nanti. We love You, King Henry! Wasalam.

Selasa Pon
15 Safar 1433 Hijri
10 Januari 2012 Masihi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...