31 January 2011

Tahniah Azahar Ibrahim (Tok Ai)

Assalamualaikum w.b.t. dan Salam 1 Malaysia.


Tahniah dan syabas kepada Mohd Azahar bin Ibrahim kerana telah diberi kepercayaan oleh orang DUN Tenang untuk mengemudi kawasan berkenaan. Dengan majoriti 3700 itu satu pertambahan dan peningkatan undi terhadap Barisan Nasional dan UMNO. Memenangi 11 dari 12 peti undi dan menang 1 peti undi pos, pastinya ini 1 tarikan dan energy boost untuk Barisan Nasional dalam PRK Merlimau, Melaka bulan Mac nanti Insya Allah.

Kepada bekas calon PAS, Normala Sudirman dan semua penyokong Pakatan, diharap terimalah apa yang berlaku ini sebagai Qada dan Qadar. seperti mana MB kelantan dalam solat hajat di Labis tempoh hari, memohon agar pihak yang benar diberi kemenangan mutlak di PRK Tenang. Apa yang penting, perpaduan dan ukhwah antara Muslim jangan dinafikan. Kita sama2 muslim, beragama Islam, menghadap kiblat yang sama, mentauhid kan tuhan yang sama, mengucap kalimah syahadah yang sama, berbahasa dan bertutur dalam bahasa yang sama, perlu saling menghormati. Itulah yang diajarkan oleh Rasulullah S.A.W.

Kepada Mohd Azahar, ingatlah, amanah yang diberi adalah 1 tanggungjawab. Adalah menjadi kewajipan anda untuk memastikan apa yang dijanji, ditepati. Kelak, jika rakyat tidak menghukum, Allah akan menghukum kita.Berikan lah khidmat kepada Agama, Bangsa dan Negara dengan jujur,ikhlas dan amanah.

Tahniah kepada semua yang terlibat. Tak kira dari Team BN, Team Pakatan, Bloggers, Pasukan Keselamatan, Orang Ramai, SPR dan ramai lagi. Ada umur kita jumpa di Merlimau nanti. Tak pun mas PRU ke 13. Selamat!

Isnin Wageh
31 Januari 2011
26 Safar 1432 Hijri

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...