28 July 2010

Hari Ini Dalam Sejarah : 28/7/2010

Alhamdulillah... Tanda syukurku pada Allah s.w.t. yang mana telah mengizinkan aku untuk terus hidup selama 24 tahun dan 1 hari...Semalam, genaplah usiaku 24 tahun. Huish..dah makin berumur aku ni.. tapi masih banyak lagi cita-cita aku yang masih belum aku kecapi. Insya Allah, akan aku usahakan cita-cita ku agar menjadi realiti.


Bila aku bukak Facebook je, berduyun-duyun wall post yang diberi oleh kawan-kawan aku..macam-macam cara dorang nak wish birthday kat aku..ada yang siap nyanyi, ade yang bagi kek, ada yang menganjing pun ada..hahaha..tapi aku tak kesah..pasal aku dah lali..aku sangat sayang kna korang sume.


Umur 24 tahun adalah permulaan sebenarku untuk mematangkan diri. kata orang, umur 24 tahun ni umur terakhir untuk alam remaja, pasal umur 25 nanti dah masuk alam dewasa, mature dan mencabar. bagi aku yang dididik dalam keluarga yang selalu bercampur masyarakat yang lebih tua, umur 24 tahun ini lah yang akan membuktikan keupayaan aku dalam organisasi masyarakat. kata orang, tengah peak hour lah..


semoga 365 hari yang mendatang akan dipenuhi oleh kejayaan, kegembiraan dan kebahagiaan hendaknya. Salam takzim dari aku, Amiruddin Ithnin, nickname Atok, webname neuronic dan nama pena Konda Kondi.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...